Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 698 ggr
Alexej
2008-10-27 23:09
0

problem

Formaterade om min dator och börjar få ordning på den. Men hur får jag tillbaka http-adressplatsen i verktygsfältet? Helt kass när man inte ser och kan kopiera sajtlänken.

När jag öppnar en ny länk är bilde liten, jag vill ha den automatisk till helskärm. Hur gör jag då?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

germx
2008-10-27 23:21
0

Ok, bäst att ta det här från början… Vad använder du för webbläsare?

Om svaret är explorer, så kan du ju börja med att installera Opera eller Firefox ;)

Alexej
2008-10-27 23:38
0

Jag har Explorer, vill inte ha Firefox. Provade men känns så ovant. Vill gärna ha det som jag kan och känner:)

Men jag hade alltid en adressfält där uppe och nu är det borta. Försökte föörut att klicka på en länk men det gick inte heller. (Det blev ingen hand), Så jag fick kopiera länken och la in den i googlefält, sedan gick det:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

germx
2008-10-28 00:07
0

I en vettig webbläsare så hade det bara varit att högerklicka och lägga till/ta bort adressfältet… Men jag hittar ingen inställning för det bara såhär utan att söka på det på google (IE 7).

Så från att inte få helskärm till att inte kunna öppna länkar alls? Ja du… Bra fråga. Inget som jag vet hur man ska lösa, men kan som sagt googla. :P