Windows Live Messenger.
Någon som använder Windows Live Messenger?
Den tycks ha några intressanta funktioner.
Jag har försökt använda den på pappas dator, eftersom jag inte kör windows själv. Men icke! Får bara upp "detta program har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas" eller något sånt, där man kan välja om man vill skicka felrapport eller inte… Testat allt möjligt, men får det inte att fungera.
Vi har just installerat det på våra datorer. Vi har tre stycken. Skojar och testar lite här hemma mellan oss.. Det finns mycket kul där, men vi har inte kommit så långt i utforskandet ännu

ja det funkar utmärkt men ett tips är att ladda hem en patch för att ta bort att jobbig reklam som tar nästan halva rutan… www.apatch.tk
Jag har kört den sedan betan. Gillar den mycket. Dels tycker jag gränssnittet är snyggare, men gillar även funktionen för att dela mappar med utvalda kontakter.
Dela mappar innebär att man delar ut filer i en eller flera speciella mappar. Filerna synkroniseras hela tiden så att alla inbjudna får den senaste versionen.
Mvh // Johan

Jag säger samma som ni andra. Det enda problemet som jag ser hos alla de nya MSN versionerna är att de är väldigt mycket systemkrävande.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Testade också Live Spaces men det var bara skräp. La in några bilder på sidan i hopp om att bekanta skulle kunna se dom. Tyvärr så fungerade sidan mycket illa.
Kan inte fatta att et företag som Microsoft misslyckas totalt med sina projekt. Ena gången visades bilderna men nästa gång hände ingenting. Total skräp.
Inför man dylika funktioner så måste man se till att kapaciteten är tillräckligt. Men dagens anda tycks vara att prångla ut "skiten" oavsett om det fungerar eller inte.
// kari