hjälp
jag har en hel del saker ute på tradera och nu idag när jag gick in på min sida så ser jag att det ligger saker som jag skulle ha bjudit på. Detta stämmer inte då jag inte har bjudit alls, kan man gå in och ta reda på vem det är som har bjudit i mitt namn??
Får tradera ge ut namn och adress när dom har hittat vems ip-nummer det är??
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag skulle nog fråga Tradera om det. Ganska ofta så vill bredbandsleverantören ha en polisanmälan om dom ska ge ut information om vem som haft en viss ip-adress för ett givet tillfälle.
Jag skulle ringa till Tradera och sedan operatören som äger adressen.
Mvh // Johan
mmm får göra det.

Har du för lätt lösenord eller har någon fått tag på det?
vet inte har skickat mail till tradera så jag inväntar svar från dom

Har inte Tradera varit utsatt för ett Phising försök? Då kan det vara så att du fick ett mail där du uppmanades att logga in för att titta på en intressant produkt eller så. Om detta var ett Phising försök gick inte sidan till Tradera utan endast till en sida som likande Tradera i både utseende och webadress. I så fall har du nu lämnat ut dina inloggningsuppgifter till någon som sedan då kan använda dem.
Fat jag vet inte om Tradera råkat ut för Phising men det skulle kunna vara värt att kolla upp.
(Öppna aldrig sidor direkt från din mail även om du uppmanas till det. Bättre är då att direkt gå till Tradera (eller aktuel site) och logga in på vanligt sätt för då vet du att du är på rätt ställe).