Datorn iFokus

Datorn

Etikettprogramvara
Läst 734 ggr
Chutney
0

Svårt att installera photoshop CS3

Jag försöker hjälpa en vän via MSN, att installera Photoshop CS3. Vi har samma material och gör precis samma..men hon får ett meddelande efter ett tag som säger typ -

errors 2 komponentes adobe photoshop cs3 och shared komponents… componet insall failed -

men en blir tydligen successfully

Vi har provat flera ggr.

Vad kan detta bero på?

Mvh/Chutney

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

pentsium
0

Avsluta alla program som körs i bakgrunden och installera om det och rör inte datorn alls under installationen.

Chutney
0

Okej :) !"Vi" har stängt ner alla explorerfönster som det sas vid installation, men då kanske även en MSN-konversation kan störa?

Tack för svar.

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

pentsium
0

Msn SKA du avsluta helt också innan installation, det brukar tillochmed komma upp en ruta att man ska avsluta msn innan du fortsätter med installationen.

Chutney
0

Jaha, det visste jag inte :) Det stod dock bara explorer vid installationen. Bra att jag fick reda på det…tack :D

Albert Einstein

Chutney
0

Nej, pratade med tjejen, det hjälpte inte det heller…?

Albert Einstein

pentsium
0

Finns det möjlighet att prova med en anna installationsfil? Det kan vara att den är korrupt.

Chutney
0

Den har fungerat flera gånger på andra datorer.

Albert Einstein

Tom
0

Vad säger de på Adobes support?