Explorerproblem
Just nu fungerar min dator en stund så jag chansar på att nån av er kan hjälpa mig..
Jag kommer inte ut på exlprorern och på e-posten, de programmen kommer helt enkelt inte ut på nätet. Msn och uppdateringar fungerar dock som vanligt! 
För att jag ska kunna vara på nätet en stund måste jag formatera datorn, då funkar det ett tag. Sen kan den lägga av mitt i en mening eller när jag stänger ner datorn.
Jag kan ju inte formatera så fort jag vill surfa runt.. Har även testat med FF men det är ingen skillnad.
Nu törs jag inte släcka ner för då är det inte säkert att jag kan komma ut på nätet igen.
Någon som har ett hum om vad som felar? Jag har vista och just nu kör jag med explorer7 .

Det som strular kan vara din brandvägg eller ditt antivirusprogram, eller i värsta fall att du har fått något oknytt i datorn. Jag har faktiskt aldrig varit med om den sortens fel du beskriver utom då brandväggen hindrat något program att komma ut. Jag utgår ifrån att du använder Internet Explorer, som inte är samma sak som Explorer (Filhanteraren).
Ja, jag använder IE.. var lite otydlig där. Det hela är mycket, mycket märkligt. Men nu verkar det som det fungerar, Gud vet varför?
Blev lite snopen när Msn och uppdateringarna fungerade med inget annat.. Får väl se hur länge det håller i sig.