Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 719 ggr
Kiwanu
0

Kopiera- Klistra in

Hej, jag kan inte längre använda knappen Kopiera & sedan Klistra in ! När jag har högerklickat och valt Kopiera, så långt går det, men sedan så när jag vill Klistra in, så vill den inte!

Snälla hjälp mig !

Tacksam för all hjälp ! Ha det bra !

AndreasS
0

Har du provat Ctrl + V ?

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Inkanyezi
0

Om det gäller iFokus kan det tänkas att du behöver uppgradera din webbläsare. Skript måste också vara tillåtna för att det ska funka här. Klistra in öppnar en popup där man kan klistra, men det går inte att klistra direkt i ett steg.

Kiwanu
0

#1, Jajjamänn, det har jag :/

#2, Nej, det gäller inte bara här på iFokus, utan över allt på hela datorn ! :'/

guraknugen
0

#2: Verkar bero på vilken webbläsare man har. I Opera blir det också två steg, i och för sig, men kanske inte de två som man väntar sig:

1. Ctrl+v klistrar direkt in texten men en tom ruta med två knappar poppar upp…
  2. Stäng rutan…

Men på alla andra sidor funkar det givetvis utmärkt. Vet inte riktigt varför iFokus ska utmärka sig som klassens fjant i alla sammanhang, men det är kanske någon fjortisgrej som inte jag ska förstå.