Översätta
hejsan jag tänkte höra med er om de finns något program som kan över sätta från Engelska till svenska så att tex om jag hittar ett hord på en hemsida på Engelska som jag inte vet vad de betyder så ska jag kunna markera de och då ska programet kunna hitta de och tala om för mig vad de betyder på svenska så snälla de vorre snällt om nån ville hjälpa mig med detta
MVH Tobbe
Om det bara är enstaka ord så kan du ju alltid använda:
http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml
Lycka till!! :)

ja fast jag e jumer ute efter ett program så man slipper gå in på nätet varje gång och skriva i ett ord och sen söka
Svensk-engelsk ordbok finns i de flesta bokaffärer.. ;P Hahaha.. Njae, program vet jag inte.. Tyvärr.. :)

ok men tack för din hjälp

WordFinder.

är de ett bra program eller??

ok men jag har en sak som jag behöver hjälp med jag har skaffa Wordfinder 8 Pro men den säger att jag ska ange en cdkod och jag har ju en WordFinder 8 Professional och jag har skrivit i koderna som står där men ingen ser ut att funka någon som kan hjälpa mig med de

Prenumererar du på NE (NationalEncyklopedin) finns det en "översättare" med som du kan ha öppen som en liten ikon i hörnet hela tiden. Kostar någon tia/mån, och då har man också tillgång till hela uppslagsverket online.