Error 1327
När jag ska installera en sak jag laddat ner från internet får jag felmeddelandet "Error 1327 Invalid Drive F:\" och installationen avbryts. Har inte ens någon F-disk. Någon som har en aning om hur jag ska fixa det? :)
Letade lite på google och där var det andra som "rensat registret" för att lösa problemet, någon som kan förklara hur man gör det?
Kan tillägga att jag har en windows vista.
Här står exakt tillvägagångssätt för att bli av med ditt probelm.
http://support.microsoft.com/kb/327763
Tyvärr endast på engelska men hoppas att du löser det ändå.
#1 Hittade samma länk i ett annat forum men vågade inte göra något då det står att om man gör något fel kan det ge allvarliga problem.
Men ska nog försöka nu iallafall. Föresten, känner mig lite dum som frågar, men var är det man ska välja 'Start' och sedan 'Run'?

Håll nere Windowstangenten och tryck på "r", det ger samma resultat.
Start->run = Start->Kör
Alltså klicka på startknappen och sedan på "kör"
Eller gör som pentsium skriver…
Okej, tack!
En annan sak också, på microsoft-länken du gav står det:
For added protection, back up the registry before you modify it. Then, you can restore the registry if a problem occurs. For more information about how to back up and restore the registry, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base.
Bör jag göra, vad det nu än heter på svenska, före eller kan jag strunta i det?
Murphys lag säger klart och tydligt att om man en enda gång struntar i att göra backup (säkerhetskopia på svenska) kommer man garanterat att behöva den.
#6 Hmm, okej, tyvärr är det redan försent. Dum som man är.