Laptop cooling
Är det någon som har testat kyl mattan från www.comfortcooling.se till bärbara datorer?
Funderar på att köpa en till min nya bärbara dator. Jag har inte datorn speciellt ofta i knät men tänkte man kan ha kylmattan under datorn på bordet.
Kylmatta? :p Jag brukar sitta flera timmar i sträck med min bärbara i knät.. Har aldrig upplevt att det är varmt? :o

detta är jag också nyfiken på. min dator blir galet varm o lägger av emellanåt.
sett att det kommit ganska mkt olika efter #0 skrevs o undrar om nån har erfarenhet av cooling pads o kan rekommendera nån?
Tänk på att hålla datorn fri från damm, så behövs nog ingen kylmatta. Jag använder min laptop även hemma i docka som stationär dator. Har inga problem med värme, trots att den ofta står på hela dagarna. 
Du hör när fläkten börjar gå i tid och otid eller för jämnan, då är det hög tid att damma av datorn.
/Désirée
Av egen erfarenhet vet vi att deras övriga cooling-produkter fungerar mycket bra, så säkert då även denna coolingplatta. Här finns mer att läsa om den!
Jag har precis köpt en och den är helt suverän. 
Mitt enda misstag är nog att jag inte köpte den för länge sen.. 

Tack för alla svar!
Var tvungen att köpa en jag med, det lblev en zalman nc2000 den funkar mycket bra!