Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 695 ggr
Zpookey
0

Kul meddelande..

Detta fick jag när jag skulle hämta Internet Explorer 7 på MS hemsida.

---------------------------------------------------------
Validation Incomplete: Internet Connection Problem [0x80080293] 
Why didn't my machine complete validation?

Your validation may not have succeeded due to the following Internet connection issue.

The Windows Genuine Advantage Tool requires Internet access and is unable to communicate with the Microsoft validation servers.
--------------------------------------------------------------------

Och hur tror de att jag kom till den sidan om min internetförbindelse inte hade fungerat?

Demonen
0

Det betyr at du trenger en bedre browser:
http://www.mozilla.com/firefox/

Hvis du likevel har lyst til å installere Internet Explorer 7, pass på at din firewall ikke blokkerer deres fantastiske "Genuine advantage" crap.

Zpookey
0

Firefox är inget alternativ för mig…gillar inte det.
Det fungerade att ladda ner IE7 efter en stund…de hade väl någon tillfällig svacka.

john-a74
0

god try #1 förstår ej de som gillar ie :) ler

pentsium
0

#3 håller med ;P

JimJ
0

Har ni ens testat IE7? Förut var jag en trogen användare av Firefox och jag använde mig aldrig utav IE. Men nu när IE7 har släppts, börjar jag sakta men säkert att gå ifrån min användning utav Firefox. :-)

Jag kan dock hålla med om att båda programen har för och nackdelar. Därför skiftar jag nu mellan de båda beroende på villken hemsida jag besöker. Firefox fungerar bättre på den ena medans IE7 är mycket bättre på den andra. 

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Demonen
0

Jeg bruker Internet Explorer 7 hver dag fordi et av verktøyene på jobben bare kjører i IE.
Det er ikke ofte jeg bruker odet "hat", men jeg tror jeg hater Internet Explorer.

Zpookey
0

IE funkar klockrent för mig och jag slipper att installera ett extraprogram.
Likadant är det med Windows mediaplayer….funkar klockrent med alla filtyper inkl realmedia och quicktime.
Bara ladda hem K-Lite mega codec pack så behövs ingen annan mediaspelare än WMP.

Jenna-Gun
0

Har Firefox, då jag är synskadad, och det går att förstora texten med den så jag kan läsa.

Jenna