Läsa E-post
hejsan jag tänkte höra med er hur man gör för att läsa epost via något svenskt och gratis program någon som vet något bra program??

de ska vara så man kan läsa hotmail och Outlook Express funkar inte ska jag också säga
Testa Mozilla Thunderbird. Det fungerar utmärkt för mig och det finns desutom på svenska. Det är desutom helt gratis. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

jag fick inte de och funka något annat bra program
Tidigare var det så att man endast fick hämta hotmail-post till Outlook Express om man var betalkund, men det kan ju ha ändrats.
Mvh // Johan
Det har jag aldrig varit med om. Jag använde för några år sedan, Outlook Express för att läsa och skicka e-post via ett hotmail konto. Jag har aldrig betalat någonting. :-)
Ska öppna ett hotmail-konto och testa med Thunderbird om jag får igång det. Återkommer.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Det verkar som du behöver ett tillägg för att kunna läsa din hotmail genom thunderbird. Du hittar det här.
Det fungerar utmärkt för mig. Går lite segt att ladda hem e-posten, men annars är allt fint. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

får de ändå inte att funka :(
Du har ingen brandvägg igång som blockerar då? :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

nej de va de inte ja kan inte fatta vad som e fel men om du addar msn kan inte du fixa så jag kan använda programet
Jag kan ju alltid försöka. Du kan lägga till mig på citron@badanka.org. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Läser all e-post i Outlook Express.
Även hotmail.
Jenna
Incredimail.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.