Markören hoppar till början av texten i inlägget
Ställde frågan på Support - men de hänvisade mig att försöka här istället. Finns det någon vänlig själ som förstår vad detta beror på:
När jag ska använda mig av någon av funktionerna i ovankanten på "inläggsrutan" hoppar markören till början av texten.
T ex:
* När jag markerar ett ord för att sedan klicka på "B" eller "I", för att ändra ordet till fet eller kursiv stil, hoppar markören till början av inlägget (= före första ordet jag skrivit). Däremot fungerar det bra om jag använder mig av ctrl+B eller ctrl+I.
* Likadant blir det om jag ska lägga in en smiley någonstans i texten - då hoppar markören till början av textrutan.
* Detsamma sker också om jag vill justera texten till centrerad text. Däremot fungerar det bra om jag högerklickar och väljer "Justering" i menyn jag får upp.
* Länkningar och "Punktering" - likaså..
* O s v…
Jag vet inte om det beror på min browser eller om det är någon annanstans felet ligger…? Jag har nyligen uppdaterat till IE8 (från tidigare IE7). Och jag är osäker på om problemet har med det att göra eller om det beror på något annat…
Någon som vet vad felet är och jag kan göra åt detta?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ingen som vet mer än jag (= ingenting)?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing