Internet Explorer 7 på svenska
Nu har Internet Explorer 7 släpps på svenska. Största nyheterna är bland annat flikar, bättre säkerhet och att IE nu följer standarder bättre.
En riktigt skön funktion är även att Internet Explorer 7 och Outlook 2007 båda kan läsa RSS-flöden.
Mvh // Johan

eller ladda ner firefox ;P
Jag laddade ner IE7 igår efter att ha läst den här strängen. Jag gillar det eftersom det äntligen finns flikar som många andra har haft länge.
Jag lyckas inte ändra om bland menyraderna tyvärr vilket gör att menyerna tar onödigt mycket plats i överkanten. Jag vill kunna lägga fler olika menyer på samma rad. (Som till exempel både skrivar- och verktygsknappen på samma rad som inmatningsfältet för adressen.)
Tom
Ctrl + Q = Aj lajk! =)
Tom

Kan man ladda ner den fast man redan laddat ner den engelska versionen?
#4, Javisst, jag har inte laddat ner den engelska.
Tom

kan man inte flytta adressfältet?
Jag tycker det är lite irriterande och ha det längst upp…
Annars så värkar det toppen.
Tack!
/tina

#5: Va? Jag fattar inte ditt svar "Javisst jag har inte laddat ner den engelska". Min fråga var ju om jag kunde ladda ner den SVENSKA versionen FAST jag redan laddat ner den ENGELSKA? Förtydliga tack.. Och jaja, jag vet att jag är lite trög.. :)
#7, Jag var för snabb. Det var jag som var trög. Glöm mitt inlägg =)
Tom
Mande: Jo, det kan man. Så gjorde ju jag. Jag hade IE7 på engelska (i morse), nu har jag laddat ner den svenska versionen.
Lite nervös var jag, men det gick som på räls (jag brukar låta andra installera programmen i min dator).
Det enda som ändrade var språket i menyerna.
Passar på att tacka Johan för länken.

#9: Tack! Då ska jag också prova!

ingen som har svar på min förra fråga? 
#11: Jag har inte hittat något sätt.
Mvh // Johan
JAg kan inte få den. Mitt Xp är visst inte "rumsrent"…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Laddade ner IE7 igår och det gick utan problem.
Tycker att det är lite besvärligt att "knapparna" inte sitter där de brukar men det är ju en invänjningsgrej.
Är dock inte så förtjust i det runda, gullinuttiga utseendet men jag vänjer mig säkert med det också.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
#14: Du ska nog köra den engelska istället.
Mvh // Johan
jag laddade också ner och försökte installera… vilket resulterade i att jag inte kunde surfa alls. Fick felmeddelande och efter ett par desperata minuter (jag är alltid nervös när något nytt ska installeras) kom jag på att använda mig av återställningsfunktionen. Vill gärna tillägga att mitt xp minsann är rumsrent, det följde med datorn när jag köpte den i en seriös affär.
Finns det någon mer som haft problem?
#19: Han är verkligen hemsk den där Bill som bara ger bort program gratis under förutsättning att du köpt Windows…
Mvh // Johan

Ubuntu börjar bli ett alternativ. Dock ännu litet för otillgängligt men riktigt trevligt och stabilt operativsystem…
Nästa version ska de göra det enklare att även få tillgång till stängda format.
#21: Vad menar du med stängda format?
Mvh // Johan
JAg har Firefox också. NAckdelen med den är att jag t ex inte kan jobba i Sprays hemsidor med den. Inte heller så funkar MSNgrupperna något vidare, man kan t ex inte välja storlek på texten. Finns det något knep? Mottages tacksamt, i så fall, för då kan Explorer flytta till ett varmare ställe för min del….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....