Datorn iFokus

Datorn

Etikettprogramvara
Läst 1348 ggr
beem
2009-10-26 18:52
0

Roxio Media Creator

Jag använder mig av Roxio Media Creator för att bränna till CD/ dvd. Nu verkar den ha blivit helknasig.

Jag har 2 mappar på skrivbordet med Photoshop Styles. Jag ska flytta en del styles från den ena mappen till den andra.

Varje gång jag försöker flytta startar RoxioFörvånad Jag ska alltså inte bränna och inte alls använda Roxio. Jag fåt klicka avbryt om och om igen tills Roxio fattar att jag inte ska använda det.

Vad är det som händer ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös

eightball
2009-10-27 10:40
0

Installera om Roxio

beem
2009-10-30 14:15
0

Jag ahr nu avinstallerat Roxio. Satte in CD (orig. CD som jag köpt)  för att installera igen. Då kommer felmeddelande upp:

Unable to find certficate file. Jag klickar OK där….finns inget annat val.

Då kommer ett nytt felmeddelande:

Det uppstod ett problem vid verifieringen av din version. Kontrollera att systemet är inställt på dagens datum. Jag kollade datumet i kontrollpanelen och det stämmer.

H J Ä L PGråter

beem
2009-10-30 20:52
0

Nu går jag i taket……… satt  och jobbade i Photoshop. Då gick Roxio igång…..spärrade så det inte gick arbeta…..blev helt stopp. Jag fick avsluta via Aktivitetshanteraren och allt det jag jobbade med sista timmen är borta.GråterSkrikandes

Vad är det som händer ?

Är det ingen som har  minsta lilla tips vad jag ska göra.

beem
2009-10-31 15:18
0

Jag både frågar och svarar själv.Glad Skriver in vad jag gjorde för att kanske hjälpa någon annan.

Problemet har löst sig. Jag körde Windows Install Clean Up.