iFokus-smileysar halvt borta med IE7
Dyker in här från andra iFokussajter och utnyttjar ert kunnande. 
Jag har Internet Explorer 7 nu (heter den så, va?) och sen dess kan inte jag se alla iFokus-smileysar som finns här uppe till höger i rutan, nedre raden är borta och för att få fram dom också måste jag klicka fram 125 %. Ska det vara så nu, eller…?
(Hoppsan, jag har ingen aning om vilken grupp jag ska välja för denna fråga, den får gärna flyttas om det blir fel.)
Ah. Det beror nog på att IE7 alltid visar adressraden i alla fönster, så den synliga ytan i fönstret blev lite mindre än med IE6.
Mvh // Johan
Nu måste dumma jag få fråga en sak då
det verkar som popupfönstret med smileysar har en fixerad storlek, för den gå ju inte att göra större. Skulle man inte kunna ändra den storleken så att den blir större så att man ser allt.
Om man visar foto i popupfönster så kan man ju hela tiden ändra storleken på det i koden efter hur stor bilden är
rutan är större nu, tack tack
#1 Ja precis, den visar adressen. Nå, jag får leva med det, jag vet ju hur jag ska komma åt dem i alla fall, även om det är lite störande.
Uffe, va menar du, har du en större ruta nu…? Inte jag.
Ne bry dig inte jag sitter på jobbet med IE 6. Jag är nog inte riktigt vaken hahaha
#4: klicka och dra nedåt med musen på en tom plats i rutan så scrollas det ned…
Mvh // Johan
#5 Haha!
#6 Ja! Det var ju lite enklare än att peta fram 125 % i alla fall, bra.