nån som kan utorrent?!!?
Hej, jag har laddat ner photoshop cs3 i utorrent.. den e klar o allt.. men hur börjar jag använda den? ska jag gå in nån annanstans o klicka lr? för den finns ju inte på skrivbordet… :/
Varför inte söka, helt enkelt?
Visste inte ens att man kunde ladda ner Photoshop.

jag suuuuger på att söka information xD so oteksikt så det inte finns! :P

He he… Riktigt intelligent att be om hjälp med piratkopierad programvara i ett öppet forum!

som alltid, kolla i .nfo-filen

#3 Hahah , i'm a risktaker xD
#4 och vad e de? o.O
Nånstans i uTorrents inställningar står det väl var den sparar det som laddas ner så kolla där.
Det du sen fått ner kan vara i lite olika format. ISO-fil att bränna till CD för att sen kunna användas som vanlig installations-CD eller koprimerad TAR ellerZIP-fil att packa upp i nån katalog som man sen kan installera ifrån. Finns säker nått mer alternativ men de nämnda är väl de vanligaste.
Glöm inte viruskolla det du tagit ner innan du startar installationen.

jag fattar ingenting :(

men asså jag hittade mappen photoshop, men det är ju massa filer när man öppnar den mappen. vilken ska jag trycka på så jag kan börja använda photoshop?
haha xD adda msn så hjälper jag dig
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#9 Vi vet ju inte hur den är packad eller nått om den nu ens är det, men hoppas Deklol kan hjälpa dej om du addat honom! =)
#9 låter konstigt, du borde väl laddat ner en zip eller en exe-fil?

Om Photoshop filen du laddat hem slutar på .torrent så har du bara laddad ner information om CS3an dvs var den sedan finns att hämta.
I ditt torrent program laddar du då den filen så påbörjas nedladdningen av hela CS3
har du gjort det så bör du ha CS3 som en ISO fil eller dylikt som du kan bärnna till en CD för att sedan installera på din dator.
Att hämta hem ett program är olagligt om du inte betalt en licens så det är ditt eget samvete som gäller här
Konstigt att folk inte lär sig det mest grundläggande inom datorer innan de installerar uTorrent och börjar att tanka ner program.
Verkar vara i denna ordningen en del kör:
1. Skaffa en data (dator heter det)
2. installera torrentprogram
3. Ladda hem piratkopierade program.
4. Klicka på alla länkar som finns på alla sidor.
5. Ladda hem ett knäckt antivirusprogram som innehåller virus.
6. Ignorera alla virus i datorn.
7. …
8. …
1000000. Lära sig att hantera en dator.
#14 Det är faktiskt så det fungerar! Och sen betalar dom svindyra reperationer och höjer hastigheten på bredbandet till ingen nytta eftersom allt börjar om igen..

#14 HAHa xD stämmer bra det ;P
Glömde ett par punkter.
7. Installera en massa lysande och blinkande lampor inuti datorn så att inte RAM-minne och annat ska bli mörkrädda.
8. Trycka in 2000 fläktar i varierande storlekar i datorn…helst med blinkande lampor här också….för alla vet ju hur mycket snabbare en pimpad dator går….sen låter det ju tufft också….som ett stridsflyg ungefär.
#17 sjukt rolig du är!
eller nä :(
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto

Sorg är kärlek som blivit hemlös
oj..amatörer på hög nivå 
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#17 Då förstår jag att du helst söker ett sånt har ex! Jag kan ordna fram telefon nummer och mail till ägarn vid intresse?
*Ironi*