Problem med mobil..
Hittar ingen sajt som handlar om just mobiler.. Men hoppas det går bra att jag lägger tråden härinne..
Tänkte att det kanske finns någon härinne som vet någonting om detta problem.
Problemet jag snackar om är så att när någon ringer eller när jag ringer någon så är det som en störnings signal i bakgrunden, inte så hög, men störande. Mobilen är en nokia 6710 navigator.
Frågade på nokia support om detta men dom hade ingen aning om vad det kunde vara konstigt nog.
Har ni några funderingar om vad det kan vara?
Tacksam för svar, ha en fortsatt trevlig kväll.
/Emelie

Det är inte direkt någon studiokvalitet på ljudet i mobilsamtal, lite brus i bakgrunden är sånt man får leva med.
En störnings-signal ska du absolut inte behöva acceptera på en så dyr telefon. Lite brus kan ibland uppstå när det är dålig signalstyrka, ja. Men inte mer än så.
Har du garanti kvar på den?
Även om du inte har det så har du tre års reklamationsrätt enligt Konsumentköplagen.
Kontakta företaget du köpte den från och låt dom reparera den. Dom har tre försök på sej att laga den, lyckas dom inte ska du få en ny likvärdig mobil istället. Kontakta din konsumentrådgivare i den kommun du bor, dom kan berätta mer om hur du ska gå tillväga.