Firefox eller Google Chrome?
Hej.
Undrar vad ni väljer mellan dessa två, nu när det på allvar börjar pluppa upp addons till Chrome??
Jag personligen är helt såld på Firefox och dess addons. Den lilla tid FF tar längre tid på sig än Chrome är försumbar för mig.
FF´s addons är ju rena guldgruvan.. 
MVH
Woozy
Inget av dem. Kör Opera. Allt jag behöver (och lite till) ingår. Inga tilläggsprogram att bekymra sig om. Funkar i alla stora operativsystem. Kanon.
Jag föredrar ff,
använder ff men chrome är väldigt stilrent och har alla addons som man kan tänkas behöva, ska så småning om byta.
Kör Google Crome 64-bit?
Någon som testat det på Mac?
Man kan väl köra alla moderna webbläsare som 64-bit? Däremot är det nog bara firefox som har stöd för Flashplayer i det och då enbart linuxversionen.
Inte för att jag vet, men jag tror att Opera har stöd för det också. Opera kör samma plugin som Firefox när det gäller Flash. Men jag har inte testat själv eftersom min dator inte verkar vara av 64-bitstypen…
Är väl bara Internet Explorer till Windows och Safari till Mac som kör 64-bit? De flesta tillägg så som Flash körs ju fortfarande som 32-bit.
Till Mac körs inte FF i 64-bit än och jag hittar inga 64-bit versioner till Windows heller på mozillas ftp-server. Har dock för mig FF hade nån Windows 64-bit beta för nåt år sen.
Enligt Operas hemsida tycks 64-bit endast vara till FreeBSD och Linux.
Opera
FF till windows. Ser ut som beta.

Jag har tittat lite på Chrome, och jag såg direkt vad jag gillar med Firefox, eftersom jag inte hittade något sätt att bli av med reklamen och stoppa animeringar och annan skit i webbsidorna. Det kanske finns, men det är inte lätt att hitta.
skaffa addons för det då? bara använda google så hittar man dit gaaanska enkelt. https://chrome.google.com/extensions
Visst börjar det pluppa upp addons för Chrome, men för mitt tycke så är FF än så länge outstanding med addons. Jag tycker det är bra att FF fick de andra konkurrenten att vackna. -jag har Chrome installerad som "reserv", då FF inte funkar med alla sidor.
Woozy
#7: Duger för mig. Har inte vare sig Windows eller Mac OS ändå. Och de flesta som använder Windows har aldrig hört talas om Opera ändå (såvida de inte har en mobiltelefon med Opera då, förstås).
Chrome är lätt och snabb och det finns en del add-ons, men jag föredrar Firfox där det finns många fler add-ons inklusive den utmärkta finessen att kunna blockera flash. Jag gillar ju även Opera, men har inte kollat möjligheterna att blockera flash där.
/Désirée
Jag har olika "uppsättningar" med addons till FF i bärbara och stationära. Jag fattar inte hur "internet-folket" klarat sig utan addons i alla dessa år där man haft tillgång till internet.
När det gäller bärbara så är man ju inte intresserad av en massa dyrt-att-ladda-ned-reklam mm, så då är vissa addons mkt bra på att stoppa dyra MB när man surfar via mobilen som modem eller andra alternativ.
I stationära så har jag 100Mb/s, och där så stryps inte "tillgången" till information lika hårt.
Hur som, så kan väl kanske säga att i dagsläget så härskar FF. (iaf i mina burkar).
MVH
Woozy
Varför kompromisssa när alla är gratis? Jag har FF, IE, Chrome och opera installerat.
Den ena utesluter inte den andra =)
/Fridaybrew
Så sant, så sant 
MVH
Woozy
IE använder jag mig inte av. För övrigt instämmer jag med både #14 OCH #15 
/Désirée
Och jag instämmer med #17….
Blir det en evig loop då?? he he
MVH
Woozy
#14: Förstår inte varför ”addons” är ett måste när allting väsentligt redan ingår från början (i exempelvis Opera). Varför behöver jag adblock? Jag behöver ju bara (i Opera) högerklicka på sidan, välja ”blockera innehåll”, klicka på de annonser jag inte vill se och till sist klicka ”klar”. Vad ska jag med en ”addon” till?
Däremot kan jag hålla med om att man inte klarar sig (så bra) utan ”addons” när man använder Firefox (och säkert ytterligare några webbläsare).
Jag har Firefox i några olika versioner (olika på olika datorer) och de enda tillägg jag använder är adblock plus några som lägger till vissa Opera-finesser i Firefox… Ändå kan jag göra mindre i Firefox (och det blir klumpigare dessutom) än med Opera, där jag inte har ett enda tillägg installerat (såvida man inte räknar diverse tilläggsprogram som Flash och Java som tillägg, förstås).
Nej, nu har jag inte tid med det här längre. Måste kliva upp ur sandlådan nu. Ses en annan dag.
Jag har Firefox, Chrome och Explorer men jag föredrar Chrome.