Gmail?
Om det är någon som inte har Gmail men som gärna skulle vilja ha det så har jag några inbjudningar kvar…
//CarlS
Har du bara några kvar? Hur många har du bjudit igentligen? :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
ja, du vet. Hela tjocka släkten, vänner och grannar…:)
//CarlS
Google är ganska roliga med sinna inbjudningar. Först fick jag endast 10 stycken att bjuda, det var precis i början av Gmail. Efter tre månader fick jag 99 stycken och nu får bjuda in 99 stycken per månad. Men det lär inte finnas många som har ett sådant stort kontakt-nät. Jag tycker Gmail har varit i beta stadiet allt för lång tid nu. Det är nog snart dags att öppna upp Gmail för registrering. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Om det är någon mer som vill ha inbjudningar kan jag ordna detta. gmail är fantastiskt bra. Tror det mer är en gimmick de har att vara kvar i beta stadiet. dessutom minimerar de chanserna till att få en massa slaskmailadresser registrerade.

Jag har Gmail, dvs en mail adress pa Googles, men har ingen aning om hur och var jag anvander den. Fick erbjudandet nar jag satte in den där Googleslinjen uppe pa datorn for att soka snabbt. Men nu nar jag laddade ner Norton Antivirus 2005 gratis pa Googles, forsvann bade dessa funktioner och Yahoo, som var under och visade om jag hade email fran Yahoo. Kan jag ladda ner dem igen, eller kan det vara darfor som datorn ar mycket snabbare idag. Kanske alltfor mycket i datorn som jag inte egentligen anvander. Kor CClean nastan varje dag och dom sager alltid grattis din dator ar helt ren. Kan man lita pa detta?

ler kan skicka femtio om dan jag :)
de kommer tebaxa hela tiden ju :)