Nedladdningshjälp......
HJÄÄÄÄLP !!!!!!!
Finns det någon i min närhet som kan hjälpa mig? Jag kan INTE installera Flasch Player på min dator, jag blir galen!!
Jag bor i Ramnäs 30 km från Västerås. kan ringa till den som ev vill/kan hjälpa mig, eller hämta dig om det skulle behövas
Ring mig om du vill 0220-35516
Hälsar en förtvivlad Lotta
PS. Jag har en stationär ca 2-3 år gammal Fujitsu Siemens Scaleo L pc
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Finns det verkligen ingen som kan hjälpa mig med detta????
Snälla………………..
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Glöm det…..trägen vinner, jag ordnade det själv till slut:-)
Själv är bästa dräng…
Hälsar Lotta P

Tänk bara på att det inte är så lämpligt (för din egen del) att lägga ut telefonnummer på ställen som detta, som vem som helst kan läsa. Bättre att göra sådant via PM istället om någon frågar efter numret.
Men det är ju upp till dig. Ville bara passa på och varna lite.

Tack för varningen "guraknuger" men det är ingen fara med det….men det gör inget att några fler läser mitt tlf.nr, det är inte hemligt alls:-)
Hälsar Lotta P

Ett framtida tips är att istället för att hämta skjutsa din datorkunniga hjälp. Använda ett program som heter teamviewer: http://www.teamviewer.com/sv/index.aspx
Då kan man enkelt fjärrhjälpa, dock ska man inte låta vem som helst göra detta då man faktiskt öppnar upp allt för den som hjälper. Den person ser allt på din skärm och kan röra din muspekare. Men känner man den som hjälper en så är det enkelt och väldigt effektivt.
/Fridaybrew

TACK Fridaybrew, tack för det tipset, det känner jag ju igen men tänkte inte på det.
Tack igen
Hälsar Lotta P