Sidnummer i word?
Jag håller på med ett grupparbete till skolan och vi skall ange sidnummer. Så långt är allt okej. Men sidan 1 ska börja efter innehållsförteckningen. Hur gör vi då? Någon som vet? 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Om du har Word 2003 eller tidigare så hittar du den funktionen uppe i menyraden under Infoga.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Jag vet hur jag infogar sidnummer, men inte hur jag får att sida 1 ska börja på den andra sidan… 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Aha, ja du det har jag inte en blekaste aning om hur man får till.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
I word under hjälp skriver du "Ta bort sidnumret från den första sidan". Där får du upp en beskrivning hur man gör.
Sorg är kärlek som blivit hemlös

Har Office 2003 och där använder man infoga sidfot, och visa inte på första sidan, börja med 0, så blir nästa sida nummer 1!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Du måste lägga in en avsnittsbrytning efter innehållsförteckningen och sedan enbart ha sidnumrering i det avsnittet.
Mvh // Johan