TV Tonic by Waveexpress?
Ar det nagon som har erfarenhet av detta och kan tanka sig att jag skulle ha nytta av att ladda ner den. Jag hittade den pa Window Marketplace och det ar gratis. Jag letar ju efter nagot som gor att jag kan se pa video fran srtv.se pa natet utan att det hakar upp sig. Johan foreslog att jag skulle gradera ner Window Media 11 eller liknande. Detta begriper jag mig inte pa.Kan ju bero pa att jag bor uppe i Sierra Nevada och att det ar en linje speciellt for landsbygden, som inte ar sa snabb som vanlig ADSL. Linjen har byggts med subentioner av lansstyrelsen till det storsta telefonborlaget, Telefonica och jag kan tyvarr inte forsoka med andra som erbjuder billigt och bra. Det ar tydligen gjort sa att man far betala det hogsta priset, men har inga formaner. I staderna har man ju DigitalTV, filmutbud och telefonsamtal i samma pris, den har losningen innebar att vi far betala det hogsta priset. Inte for att jag menade att klaga, det ar bara det att det ar jobbigt nar man ser Rapport eller en teaterpjas och det stannar upp hela tiden. Bilden fryses och ljudet forsvinner.
Det är din långsamma uppkoppling som gör att det hakar sig för dig. Tyvärr kan jag inte se att man kan välja uppkopplingshastighet hos SVT.
Jag tror inte att du kommer kunna spela in SVT:s strömmade säningar från SVT.se. Kanske finns specialprogram för det, men dom kommer ändå kräva rätt bredbandshastighet tror jag.
Mvh // Johan