Reviversoft ??
Snälla, kan någon svara mig på om det programmet är tillförlitligt?? Jag har fått en fil som krachat och när jag söker så kan tydligen detta programmet hjälpa till att lösa den dmp filen som behöver lagas. Enligt Reviversoft så har jag 2001 fel i min dator men inget annat program har larmat om fel?
Vad gör jag, snälla hjälp mig.

Jag kan säga som så att du har inte 2001 egentliga fel, utan programet har hittat ett antal registerposter som inte längre beövs!
DMPfilen tror jag inte kan läsas, den innehåller vad jag förstår information om felets natur.
Man läser inte dmp-filen, tror bara den kan tydas av Mirosoft.
Kika i dina loggfiler i stället, där står ofta något som vanliga mäniskor kan tyda!
Skriv lite här i stället om ditt reella problem, vad har krashat, mycket krashar lite då o då utan att det är något fel alls!
Om Reviversoft är tillförlitligt vet jag inte.. det fins faktist falska sidor som skriver att de är Microsoft certifierade.
Men här har du iallfall ett program som är tillförlitligt, och är ett Light-registerrensningsprogram.. det finns mer avancerade, men då skall man vara avancerad själv!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Tack Zepp, ja det är Trillian som helt plötsligt inte öppnar sig, loggar in o ut hela tiden och enligt trillians egen logg på min dator har en fil krachat. Jag struntade i programmet Riveversoft, det är tydligen inget att ha, kollat med andra, de tar bort en del filer och sedan vill de ha betalt, haha.
Tack än en gång nu vet jag ju vem jag skall vända mig till 

Antar att det är detta Trillian du menar?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Trillian_(datorprogram
Tror du inte det enklaste vore att avinstalera och instalera på nytt igen?
Du kan ju börja med att tömma cachen för att se om det hjälper!
Antar det är Trillian som skapat DMP-filen då.. DMP brukar stå för dump dvs man lägger en massa information i en fil så man får samma information tillbaka vid senare tillfälle.. tex nästa gång man loggar in.

Tack min vän, jag har avinstallerat, installerat igen, startat om, gjort återställning på datorn, men…. ingenting tycks hjälpa.
Hur tömmer man cachen

Guide för att tömma cachen i webbläsaren
Windows:
Internet explorer: "Verktyg" på menyn -> "Internet-alternativ" -> Under "tillfälliga internet-filer" klicka på "ta bort filer".
Mozilla Firefox: "Verktyg" på menyn -> "Rensa känslig data" -> Markera endast "Cache"
Opera: "Verktyg" på menyn -> "Ta bort personlig data" -> Gå in på "Detaljer" och avmarkera allting utom "Cache"
Jag mistänker att du inte tagit bort alla filer efter att du avinstalerat programet.
Som regel lämnas filer kvar, bland annar användardata som tex dmp-filer, men det är ju denna som är knas och som du vill ha bort.
Avinstalera
Ta bort resterande filer
Kör CCleaner filrensning och registerrensning
Starta om datorn
Gör ominstalation

Tack återigen Zepp, jag har gjort allt som du föreslagit och har tagit ner Trillian igen men problemet kvarstår även med den nya nerladdningen.
Nu ger jag upp men tack för hjälpen.