Kan ej se bilder
Efter att ha skapat ny användare på datorn osv så kan jag inte se bilder på t.ex nelly.com eller spela vissa spel på t.ex facebook.
Laddade ner senaste java och uppdaterade flash playern och det funkade! Men nu funkar det inte, igen. Vad är problemet? Blir ju helt galen!
Förresten kan det vara så att uppdateringarna osv installeras på administratörsanvändaren men inte på standardanvändaren som jag är inne på? Och därför funkar det inte? Eller? Hur fixar man det i så fall?
Okej så här är ett annat problem, kanske hör de ihop men vad vet jag:
när jag laddar ner flashplayer så blir internet explorer exakt likadant som på min administratöranvändare: alla favoriter finns där osv. och DÅ funkar det att se bilder.
MEN när jag stänger ner det, och sedan tar upp IE igen så är det "som vanligt" igen. Inga favoriter, förutom de 2 jag har på den här användaren, + att det inte funkar att se vissa bilder, spela vissa spel, se filmer, osv.
Vad fan händer?? Jag blir sjuuuukt irriterad nu! ORkar inte ha det såhär

Gå in under Verktyg, Internetalternativ och välj fliken Avancerat. Titta sedan under rubriken Multimedia. Där har du ett antal val för bilder, ljud med mera. Bocka för de val du vill skall kunna synas
Jag har redan kollat där och det är inget som har med det att göra.
hjälp????
hjälp????
Som du föreslog i ett inlägg högre upp kan det vara så att uppdateringarna i flash mm inte har blivit genomförda på den klienten. prova att logga in opå den klienten och gå in på adobe och uppdatera allt där främst. starta om och se om det fungerar.