Hjälp!!!
Bägaren håller på att rinna över. Jag är inte känd för att ha tålamod eller vara teknisk så det här börjar gå mig på nerverna! 
Jag installerade WordPress via 1-Click-Toolbox hos Surftown men insåg ganska snart att det aldrig dök upp något. Mailade support och fick svaret att allt såg ok ut. Väntade lite, raderade installationen och installerade igen… Inget hände… Så skapade jag en tråd på WP-Support forum för fråga om någon såg min installation. De svarade ja.
Så vad f*n är det som krånglar för mig? Supporten bad mig tömma cookies och cache. Vad är cache? Cookies har jag tömt. Jag har även uppdaterat sidan så det är inte det.
All hjälp mottages tacksamt!

Cashe är "kortminnet i datorn, som minns vilka sidor du besökte mm. Det kan finnas någon bug har jag hört i någon av sidorna du besökte som gör att din installation blir hindrad eller så. Klicka på Verktyg och internetalternativ och ta bort allt utom dina sparade lösenord.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Cache är som #1 säger, ett temporärt "korttidsminne" som program använder för att lagra informationen på medans det används. Använder inte WP, men jag tycker det låter långsökt att det skulle bero på cookies eller cachen.
Kolla hur mkt utrymme du har kvar på den hårddisk/partition där du har WP installerat. Original så bör det vara på (C:) (den hårddisk/partition där du har ditt operativssytem installerat på).
För att vara mer specifik så är C: oftast den partition där Windows är installerat. Det finns ju inget annat operativsystem som kallar sina partitioner för C:, D: och så vidare. Eller jo, DOS förstås, men det är det väl inte många som använder idag…

Det är inte alltid som "det dyker upp" något vid hämtning av ett program. Du kanske fick installationsprogrammet och sedan är frågan var det har lagt sig. Man måste vara observant på vad filen heter och var man laddar ned den, vilket man brukar kunna styra.
Sedan söker man upp det hämtade installationsprogrammet, klickar på det och en installation startar. Sedan blir progammet installerat och du får en ikon etc.
Hur gick det nu till egentligen, när du hämtade WordPress? Häng med ordentligt i varje delmoment.
I natt innan jag skulle lägga mig provade jag det #1 skrev och det fungerade! 
Tack så mycket för hjälpen!

:-)
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo