Se på tv-serier gratis?
Mottager tacksamt tips om var man kan se amerikanska tv-serier gratis på internet.
YouTube är fortfarande helt okej. Har tittat på serier som AoStH (Adventures of Sonic the Hedgehog) där.
Annars är ju Google allsmäktig.
Den serien jag letar efter har jag inte hittat i hela avsnitt på YouTube, och andra sidor jag hittat genom Google är bara på engelska och jag orkar inte läsa det.. 

Om du söker på free tv så hittar du massor, här har du två iallafall:
#3 Tack! Var inne och läste och klickade vidare, men jag tycker att det verkar krångligt.. man ska ha konto och jag vet inte, men det verkade som fildelning på nån sida. Engelska är inte mitt stora ämne, så jag klickar inte på nåt som jag inte vet vad det är.
*letar vidare*

#4 Du behöver inte göra någonting alls på de sidorna jag länkade.
Bara klicka på det du vill se så spelas det upp. Inga krångligheter alls.
#5 När jag klickar på de länkar jag vill se, så måste jag välja med vilka program/sidor jag vill öppna dem på, så jag kan inte bara titta rätt upp och ner. Jag vill inte ladda hem något, eller registrera mig nånstans heller. Jag vill ha det lika enkelt som på YouTube.
Just nu så håller jag på och letar på YouTube.. det tråkiga är att ett avsnitt kan vara uppdelat på upp till fyra olika filmer.. så jag har lite att göra. 

Så funkar det inte alls för mig.
Om jag går in på tube t.ex och klickar på översta tv serien där, Vampire Diaries. Så kommer jag det upp ett nytt fönster med en ruta. Jag trycker på play och så spelas det upp.
Jag har väl antagligen ett program från start typ divx eller nåt kanske men det har jag haft från början. Registrera mig nånstans behöver jag inte göra, men någon programvara kanske du behöver.
Men jag har haft det så här i flera år utan problem. Så för mig är det lika enkelt som youtube och dessutom i bättre kvalitet.
#7 Då kanske det beror på vad man vill titta på.
De program som jag sökt efter och vill se fungerar inte så lätt tydligen. 
Nåja, nu har jag testat ett antal ggr, så nu får det bli YouTube istället! 
Gratis och få allt på¨silverfat brukar inte gå hand i hand. Så det kanske kan behövas fler än ett par knapptryckningar för att funka men än sen….fortfarande gratis. Annars är det bara att vänta på det sänds på tv eller hosta upp lite pengar och köpa dvd-boxarna kommer ut.
/Fridaybrew
Det förstår faktiskt jag med…. Dummare än så är jag inte.