Gratis redigerings program!
Hej jag letar ett enklare bildredigerings program antingen på internet eller att ladda ner. Har sedan tidigare Photofiltre nerladdat, vilket jag tycker är sådär jag bloggar så med denna gör jag endast snygga textrubriker.
Sedan har jag picnik.com & pixlr.com som jag redigerar övriga bilder i.
Men är intreserade utav att några nya då jag inte tycker då Photofiltre & pixlr suger och picnik.com inte fyller upp alla mina behov.
Så vet ni några roliga enkla? 
lovisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag hade Gimp tidigare men förstod inte ett sk*t!
lovisa
#2: Då kan du fråga på Bildredigering iFokus. Finns några som kan GIMP där hyfsat. Är det inte alltför komplicerade saker som behöver göras kan säkert jag hjälpa till.
Om det var längesedan du provade GIMP kan jag upplysa om att visa saker har blivit klart enklare att göra sedan dess.
Testa XnView!
Snabbstartat och lättjobbat. Inte speciellt avancerat, men tillräckligt för att justera foton för hemsidan. Oftast iaf.
Testat pixlr? Helt Online! Och på SVENSKA!
#5 är på engelska för mig? 
lovisa

När det gäller bilder till en blogg, är det bra med ett enkelt program som t ex "PhotoScape". En annan fördel med det är att man kan skriva in text direkt på bilden också, t ex namn eller ett lite copyright-märke när det känns befogat. Ladda ned PhotoScape gratis. Tar ytterst lite plats.