HJÄLP!!!
Alltså nu sket det sig ordentligt och ju fortare jag kan få hjälp med det här, desto bättre!
Jag skulle köpa poäng på en spelsajt så man kan köpa till extra-grejer i spelet. Gick genom Pay-Pal så det gick ju till på ett säkert sätt. När jag då tryckte på "Confirm" så tänkte datorn jättelänge och när firefox tillslut gick vidare till en ny sida, då jag egentligen borde fått ett kvitto på transaktionen och en bekräftelse på att det gått igenom och godkänts, kom istället upp en sida med stor röd text där det stod någonting i stil med: "Source could not be found"
Givetvis….GAAAAAH, dumma jag….så gjorde jag om proceduren, 2 gånger!
Alla 3 gångerna kom jag till samma felmeddelande. Avslutade firefox, körde CCleaner, startade om datorn, körde CCleaner igen, uppdaterade Java…och försökte igen. Möttes då av ett meddelande på sajten att jag överskridit antalet transaktioner man kunde göra per dag på den där sajten! 
1500 spänn har jag kastat bort!!!
3 gånger drogs summan trots att jag ingen bekräftelse fick. (Har köpt på sajten tidigare så det är inte sajten det är fel på. Var nog Java som gjorde det)
Återställde registret i CCleaner.
Jag har Windows 7. Finns det något sätt så jag kan hitta igen någon sorts historik över det här error-meddelandet som jag fick upp?
Måste bevisa på något sät,t antar jag, att det blev fel för att jag ska kunna få pengarna tillbaka. Jag har kontaktat support på sajten och i vild panik förklarat vad som har hänt och vädjat om hjälp med att få pengarna tillbaka!
Snälla någon…hjälp mig!?
Gråter i vild panik. Blev FÖR fattig nu! Har inte råd att leva om jag inte får tillbaka den där tusenlappen!
// Pernilla
Ha en bra dag! // Pernilla
Skulle tyvärr gissa att de bevis du vill ha, har du städat bort med CCleaner. 
Men å andra sidan så behöver du nog inte det för att bevisa att nåt gick galet. Det borde supporten kunna se ändå i deras logg. Tyvärr så är det inte det lättaste att få tillbaka sina pengar om det felat nånstans. Hoppas verkligen du får tillbaka dina pengar snabbt. Supporten borde förstå att man inte köper samma sak tre gånger.
”Har köpt på sajten tidigare så det är inte sajten det är fel på”
Oj då, snacka om förhastad slutsats… Tror du att man bara slänger upp en sajt hur som helst och sedan förblir den oförändrad i all evighet? Det kanske inte är sajtens fel, men att det inte kan vara det för att det fungerat förut är absolut ingen slutsats man kan dra.