Flytta PSE mellan datorer ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har tittat på en Mini PC där Photoshop Elements 9 ingår. Jag vet inte om det är förinstallerat eller om det medföljer en CD med programmet.
Om det är förinstallerat går det då att flytta programmet till min stationära dator ?
Kan man bara kopiera hela mappen Adobe /Photoshop Elements 9 och klistra in i min stationära.
Jag vill inte ha det på en mini pc.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
är du helt säker på att det är en fullversion av programmet som medföljer? för det är väl ett betalprogram?
allt för ofta så följer det med en massa program när man köper en dator men det är bara prova på versioner som man sen måste köpa
om det nu är en fullversion så borde du ha en nyckel eller liknande för att visa att det är din då borde du kunna avinstallera det på din nya dator och sen installera det på din stationära dator
när det gäller program så kan man inte bara flytta över filer man måste installera det

Det följer med en massa 30 dagars provapåprogram på de flesta datorer i dag och det tar en j-vla tid att avinstalera skiten!
Oandra sidan så följer det ibland med någon enklare version av riktiga proram.
Näe det räcker inte att kopiera katalogen, det måste instaleras så att det blir registrerat i registret.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
vad menar du med att det är väl ett betalprogram ? Jag köper en dator där programmet ingår.
# 2
Det står bara mjukvara - photoshop elements 8
(skrev fel tidigare att det var 9)
Jag får kolla mer på Elgiganten då efter helgen.

#3 I regel är programmen som "ingår" i en ny dator inte registrerade fullversioner, utan begränsade provversioner, som man måste betala för att få dem att fungera fullt ut. Den vanligaste begränsningen är att programmet fungerar fullt en viss tid, men sedan endera helt upphör att fungera eller går på knäna med ticklers som påpekar att man inte har köpt det.
Det troliga är alltså att du inte har köpt Elements när du köpte datorn, utan att det följde med en provversion som du måste betala och registrera för att den ska funka framöver.
"3
Det måste jag kolla då innan jag köper datorn.
Det ser så bra ut att PSE ingår - och så är det bara en testversion kanske. Det kan jag också få från Adobe i 30 dagar.
Fult säljtrick av affären om det är så……..men det är väl upp till mig som kund att inte ta något för gviet utan fråga, fråga och fråga igen antar jag.