Behöver hjälp!
Blir galen, datorn har på senare tid blivit jättejobbig.. Kommer upp massa rutor om att det är virus på datorn, blbalabla installera errorsafe eller vad det nu är.. Trycker avbryt men det kommer ändå upp igen och så. Har googlat lite men det kommer bara upp massa grejs om "hijackloggar" eller nått, och det fattar jag inte ett skit av. Och för bara några minuter sedan laddade sidan helt plötsligt om och upp kommer en porr-sida.. Och när man loggar in på sin användare kommer det också upp en massa konstigt, tex "Internet explorer körs i kompabilitetsläge" eller nått sånt och massa annat också….
Oj, vad rörigt det blev.. aja hoppas att någon kan hjälpa mig!
Just det kom på lite fler grejer.. När man loggar in så startas också IE, efter att jag har tryck Ok på kompabilites-rutan. Sedan förutom porrsidorna som pluppar upp ibland, så kommer det upp, ganska ofta, olika hemsidor typ hollywood.com, healthy.com och allt möjligt..

Gör alltså en systemåterställning till en tidpunkt före problemen började. Systemåterställning hittar du under
Start/Program/Tillbehör/Systemverktyg/
Jo, jag har provat det några gånger nu men det lyckas aldrig, det står alltså nått om att återställningen inte gjordes blablabla :S

Det var ju tråkigt, jag tar 100000 kr för att fixa ditt problem. Drar av 10% om du lär dig att tacka för infon du får (oavsett om lösningen funkar eller inte). Annars kan Kravmaskiner söka sig annorstädes.