Skapa en PDF av en blogg/RSS
Hej!
Någon som vet någon tjänst eller något program som kan skapa ett PDF-dokument av en blogg? Det måste klara av att få med bilderna och även ta med gamla blogginlägg.
Oskar
Tror du kan ta fram blogsidan, välja skriv ut och sen välja en av PDF-skrivarna va?
Om du har ett PDF program installerat dvs.

#1 Aha ok, fast hur installerar jag PDF-skrivaren? Acrobat Reader har jag såklart på datorn men någon PDF-skrivare dyker inte upp.
Och frågan är om PDF-skrivaren även skriver ut gamla blogginlägg? Alltså sådana som enadst syns i om du klickar dig bakåt i bloggen…
Oskar
Ladda ner acrobat x pro testversion 30 dagar, då borde PDF skrivare komma med. Programvaran kan du dessutom kombinera PDF filer med utan vattenstämpel eller annat trams.
http://www.adobe.com/downloads/
Ska du köpa PDF program, så rekommenderas nuance, 600 kr och duger gott istället för acrobat x pro.
Svar på din andra fråga:
Skrivaren skriver ju ut det du har på skärmen så att säga, du får i så fall bläddra till de inlägg du vill ha i PDF dokumentet och skriva ut dom. Blir lite fix o trix.

#3 Ah ok. Fast nu var ju vitsen att jag skulle slippa att manuellt gå bak i bloggarnas arkiv.Men det kanske är svårt att hitta program/tjänster som fixar det.
Oskar