Firefox och hotmail?
För några dagar sedan rensade jag ut all webhistorik (kör firefox, senaste varianten). Sedan dess kan jag inte logga in på Hotmail som vanligt. Meddelandet "Det Windows Live ID:t finns inte" (se bilden nedan). Förut efter att jag har rensat ut webhistoriken har detta inte hänt utan allt funkat som vanligt. Använder jag annan webläsare loggas jag in på hotmail direkt utan några problem. Alltså måste det ju vara något som hände i Firefox när jag rensade webhistoriken, även om jag inte ändrade någon inställning eller liknande.
Någon som har samma problem? Eller vet hur man åtgärdar det?
Fel epostadress, kan inte vara nåt annat.

Kan det vara så att du sparat ditt lösenord och alltid loggas in automatiskt (utan att behöva skriva in lösenordet)? Då går det alltså bra att komma in på din andra webläsare.
När du rensade Webhistoriken i Firefox avlägsnades också dina lösenord, så du måste skriva in dem. Troligen har du glömt vad det var och skriver fel nu.

Byt till ett annat lösenord när du är inne på Hotmail. Skriv ned ordentligt vad du väljer, så ska du kunna ta dig in var som helst ifrån.
#1. Nu förstår jag inte. Då hade det väl inte gått att logga in på en annan webläsare? Det är helt rätt e-post, det är jag hundra på.
#2. Jag har inte sparat mitt lösenord så att jag loggas in automatiskt någonstanns. Ser det so men säkerhet att inte göra det. Jag loggar in med precis samma lösenord på Internet Explorer som det jag försöker använda på Firefox. Det står ju dessutom int att lösenordet är fel, utan att live IDt inte finns…
Det jag inte förstår är varför jag kommer in när jag använder Internet Explorer, men inte Firefox. Jag kan komma in när jag använder min brors dator (Firefox), men alltså inte på min egen…

#4 Då var det inte nåt med lösenordet alltså.
Har du bytt version på Firefox nyligen? Den senaste versionen kanske inte passar ihop med Hotmail.
Det är ett tecken att gå över till Gmail! supersmidigt när vant sig. tro mig :) Finns kalendrar och annat som google har. Väldigt smidigt att ha allt där! just saying. Vet dock ingen lösning på ditt problem än att ta bort det och installera om det igen och hoppas på det bästa
Det verkar ha löst sig nu helt plötsligt, kom in utan problem igår.
Tack ändå!