Gud tror jag ska bli galen!!!!
Jag har flyttat in i min lägehet men har inte haft internet nu på 1 vecka… har fortfarande inget…
Just nu använder jag min mobils nätverk…. kan inte göra något skolarbete alls…..
Det som gör saken ännu värre är att mitt hyreshus har inget kontrakt med någo företag… så man kan inte välja vilket man vill!!!
Mamma bestämde sig själv för att beställa bahnhof åt mig.. 8 mbit…. för 299 kr ?!! WUT!
Men jag ska ringa till tele2 imon då de hade datauttaget… då kan jag iaf få 60-100 mbit för 299 kr .. låter väldigt mycket mer värt det..
Tycker det är dåligt av bahnhof att inte medela mig… för vi bokade för flera veckor sen hos dem via statsnätet.. mamma sa att hon visste att det skulle funka… hon hade kontakt med mäklare osv.
Så vi beställer och sen när jag flyttar in märker jag att jag inte kan få internät här.. man tycker kanske att bahnhof kunde medelat att de inte kunde skicka ut till min lägenhet? De fick ju all infomation..
Att allt ska ta sån jäkla tid!!!!
Du har ingen möjlighet att försöka häva Banhofköpet?
Har du ringt dem? Vad säger de?
Vad var det ni bokade/köpte för flera veckor sedan? 8Mbit ADSL?
Ni fick inget svar på inkopplingsdatum?
Tycker du ska lugna dig med att skaffa ännu ett abonnemang hos Tele2 innan Banhof är uppklarat. Kan ju bli så att du får två abonnemang med lång bindningstid att betala på.
Eller så skickar du Bahoffakturorna till morsan, det är ju hon som köpt det bakom ryggen på dig. Och beställer Tele2
Som du är så har inte Banhof någon bidningstid, men ska ringa de imorgon och tele2 och se så att jag verkligen kan få in det i byggnaden så att säga.
Tror han verkligen det 
Gud tror jag ska bli galen!!!!
f' låt kunde inte låta bli
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris