Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 2192 ggr
Loveradio
2012-01-21 03:57
0

Datorbord

Vad har ni för datorbord?

Själv funderar jag lite på den här http://www.jysk.se/120/121/S363074/a/catalog. Överdelen kan man montera bort om man vill.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

beem
2012-01-21 10:26
0

Jag har ungefär det bordet men jag ahr hyllor på båda sidor. Jag trivs jättebra med bordet. Man rymmer mycket både på bordsytan och i hyllor.

När du planerar köpet så tänk på vad du ska rymma på bordet, skrivare, tangentbord, skärm, hårddisk eller endast laptop.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Loveradio
2012-01-21 13:54
0

#1 Var köpte du det? :)

Hårddisk, skärm och tangentbord ska rymmas.

beem
2012-01-21 14:53
0

Hm ja det var en bra fråga - det är många år sedan så jag minns inte. Ev på en möbelaffär.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Loveradio
2012-01-21 15:20
0

#3 Haha okej, finns ju ganska många möbelaffärer ;)

MadnessReturns
2012-01-21 20:38
0

Jag har tre hyllor i olika storlekar och längder i ett hållrum mellan 4 inbyggda gaderober. Väldigt praktiskt faktiskt men svårt om man inte har två gaderober att sätta upp dom emelan ;)

Lev in nuet för det tjänar ändå ingenting till att tänka på framtiden för den har inte skapats och det som har varit har varit.

Liz85
2012-01-21 23:47
0

Köpte mitt skrivbord för ett bra tag sedan, har för mig det var via Jysk, annars var det via något postorderföretag. Vad jag förstått är det högre än skrivbord brukar vara med sina 76 cm. Det är i alla fall vad en kompis till mig sagt och då räknar jag inte med ställbara. Har två hurtsar under, ena med ett skåp med en ställbar hylla samt hålutrymme mellan skåp och bordsskiva. Andra hurtsen har ett likadant hålutrymme men med 3 lådor istället för skåp. Det finns också en utdragbar skiva att sätta mella hursarna för tangentbordet men då det är laptop som gäller just nu har jag tagit bort den för att slippa slå knäna.

Visst det går att få plats med skrivare om man vill men för tillfället står den på en egen hurts på hjul bredvid till förmån för såna där stapelbara kontorsfack i hårdplast och lite andra praktiska saker som kan vara bra att ha till hands. Glad

Halvdansken
2012-01-22 00:01
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt vanligt köksbord från Ikea, och sen en massa Ivar hyllor runtomkring.

Hatar cancer och älskar vårlökar.