Min dator har fått spel, hjälp!
Min dator fick ett frispel idag och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. När jag skulle starta den fick jag fram mitt lösenord som vanligt och sen kom det fram välkommen, och sen hände ingenting mer…alls.
Startade om den tre gånger och sen på tredje försöket så kom den vidare.
Men nu så kommer det upp en skylt mitt i alltihopa som det står: Utforskaren har slutat att fungera, windows söker efter en lösning på problemet.
Sen står det Utforskaren har slutat fungera och sen står det utforskaren har startats om.
Om, och om, och om igen. Mitt i synfältet och jag får inte bort det hur jag än gör.
Snälla, någon som kan det här, vad ska jag göra???
Menar du att du inte kan klicka ner rutan?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Jodå, men den kommer tillbaka nästa sekund igen. Jag kan klicka tusen gånger och den kommer tillbaka direkt.
Samtidigt som längst ner i högra hörnet kommer upp en ruta hela tiden. En lösning har hittats. Fast klickar man på den så står det att det inte finns nån lösning på problemet. Den rutan kommer också upp hela tiden hur mycket man än klickar bort den.
Så två rutor hela tiden.
Och i och med att jag inte ens kom in i datorn från början, tog ju nästan en timma. Så vågar jag inte stänga ner den och starta om den innan jag vet vad som händer. Kanske allting försvinner:(