Tv4 play
Förut har jag kunnat kolla TV-program i datorn. Men nu går det plötsligt inte längre! När jag tryckt på att programmet ska spelas upp är allt jag får se en svart ruta! Någon som vet varför? Det gäller såna program som ska vara fritt tillgängliga ett visst antal dagar till.
Prova uppdatera till senaste flash.
Jag laddade ner en version men det hjälpte inte. Det var kanske inte den senaste, var hittar jag den senaste versionen? Gärna länk.
Tack för hjälpen.
Ett annat kan vara om du har addons installerat, tex noscript och/eller flashblock.
#3 Har installerat det igen, det hjälpte inte. Det blir fortfarande bara svart när jag försöker se TV-program. När jag försöker se filmer folk laddat upp blir det bara vitt!
#4 Tyvärr vet jag inte ens vad det är.
Jag har inte installerat något nytt nyligen. Mer än att jag alltså ominstallerat adobe flash.
vilken webläsare har du, ie firefox eller chrome? har upplevt samma problem med ie och ff, men när jag testat chrome har det funkat. ett exempel: under veckan som det räknades ner till sprintermästaren på halmstadtravet, hade de en "popup" på startsidan som skulle gå att stänga via en länk högst upp på den, annars kom man inte in på själva sidan. den enda läsaren som det funkade på var chrome. ett annat exempel är att jag inte kan titta på bildspelen på expressen. nu efter den senaste uppdateringen av ff har det varit lite konstigheter med tillgängligheten, bl a kan jag inte skriva egna inlägg här, men svara på dem går fint. det beror nog till stor del på java tror jag.
Jag använder firefox.
Jag har Chrome installerat. Ska det uppdateras om jag börjar använda det istället? Har nog aldrig använt det! Använde IE innan jag gick över till FF.
Google Chroome har Flash player inbyggt därför kan det lösa en del av flashproblemen Jag föreslår att du provar med att använda Google chrome och ser om det löser problemet Google chrome uppdaterar sig själv så drt räcker med att du använder det