Pucko Youtube
YouTube är ett pucko till hemsida om jag får säga det själv.
Jag har erhållit en massa e-mail i flera dagar nu om att folk har svarat på mina kommentarer på filmer i YouTube. Problemet är ju att jag inte skrivit några kommentarer. När jag desutom bläddrar igenom filmen som det påstås jag har skrivit någon kommentar i, syns inte ens mitt namn någonstans.
Dessa e-mail är riktiga, från YouTube. De är inga skämt, spam eller reklam av något slag. De är de e-mail man SKA få när någon svarar på ens kommentar. Men meningen är att det ska skickas ut ett sådant e-mail NÄR jag har skrivit en kommentar på en film och någon har svarat på just min kommentar.
Precis nu för någon sekund sedan, fick jag ännu ett e-mail om att jag fått svar på en kommentar. Det som dock var anorlunda denna gång, var att det nu stod en kommentar angiven utav mig där "jag" säger att artisten Europe är en familjemedlem och att han var den första som höll mig när jag föddes. Jag har då inte skrivit en sådan kommentar, desutom var det mesta felstavat. Mitt lösenord är ändrat flera gånger sedan jag fått de andra mailen.
Är det någon mer som fått någonting liknande?
Jag börjar bli trött på dessa e-mail nu.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Har du försökt kontakta YouTube?
Tom
Ja, flera gånger. Men jag har bara fått ett svar då de berättade att de skulle titta vad som var fel. Sedan har jag bara blivit ignonerad när jag mailat dem. :-)
Vänlig hälsningar
- Jim Johansson