Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 3532 ggr
JimJ
2007-06-29 03:26
0

Aktie-simulator

Jag vill lära mig om allt vad aktier innebär. Jag har en jätte-bra lärare som ska förklara grunderna för mig.

Men innan jag börjar hålla på med aktier på riktigt, vill jag prova lite på låtsas. Det finns simulationer på internet, där man handlar med aktier på låtsas. Jag hittade en jätte-bra sådan sida där de använde sig utav riktiga börs-utvecklingen och updaterade den var 20:e minut. Det lät ju kanon. Men tyvärr kostade det pengar att registrera sig.

Är det någon som vet någon gratis liknande tjänst? :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

johan
2007-06-29 15:08
0

Tyvärr inte svar på din fråga, men om du vill lära dig mer om aktier rekommenderar jag iFokus syster-community www.aktieguiden.com.

Mvh // Johan

JimJ
2007-06-29 15:10
0

Jag har försökt bli medlem där i flera dagar nu, men får bara ett error-meddelande när jag ska bekräfta mitt medlemskap från länken som skickades ut till min angivna e-mail. :-)

charlie
2007-06-29 22:51
0

Jim vad är felmeddelandet, jag kan kolla på det isf.

---

JimJ
2007-06-29 22:56
0

Server Error in '/' Application.

=========================================

_Value cannot be null.

Parameter name: InString_

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.ArgumentNullException: Value cannot be null.
Parameter name: InString

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[ArgumentNullException: Value cannot be null. Parameter name: InString] System.Convert.FromBase64String(String s) +0 Aktieguiden.Net.Security.Encryption.Decrypt(String encryptedString) +39 Aktieguiden.Net.Web.Register.Step2.Page_Init(Object sender, EventArgs e) +154 System.Web.UI.Control.OnInit(EventArgs e) +127 System.Web.UI.Page.OnInit(EventArgs e) +16 System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) +517 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1518

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.210