Facebook!!!
Hej! Vänder mig till er som är duktiga på Facebook. När jag för några år sedan skapade Facebook så använde jag en hotmail adress och lösenord som det senare kom virus på och som inte kan användas längre. Har haft en bärbar dator men där har jag aldrig behövt logga ut men den har gått sönder så nu har jag bara min iphone och ja som ni säkert förstår så kan jag inte använda Facebook. Eller användar Mailen som man använder fungerar för när jag skrivit in den kommer min bild upp men det blir fel med lösenordet. Så därför undrar jag om jag på något sätt kan byta lösenord och användarnamn till min Facebook och samtidigt ha min Facebook eller behöver jag göra en helt ny Facebook sida och leta upp vänner och allt igen?? Snälla ni där ute det är ju jul och försök att hjälpa mig så jag kan ha kvar min Facebook sida men byta användarnamn och lösenord för då skulle jag bli jätteglad:)
Lösenordet kan man ju alltid byta, det är nog svårare med användarnamnet eftersom det är knutet till just den användaren. Tror inte det går alls.
Oj, hade fel. Det går tydligen en gång iaf.
https://www.facebook.com/help/162586890471598/
Men, för att återställa lösenordet kommer ju facebook att skicka ett nytt lösenord till din registrerade emailadress, eftersom det annars är lätt för bedragare att sno din profil och annat.
Men du kan ju använda facebook på iPhone?