ad-aware
Jag installerade adaware och aktiverade ad-watch som ligger och kollar efter spyware och liknande hela tiden. Men den hindrar mig även att byta startsida på IE. Det hjälper inte att stänga ad-watch och ändra startsida. När jag startar ad-watch så ändrar den tillbaka startsidan igen.
Hur gör jag för att ändra startsida?

Ohhh, detta skulle jag betrakta som ett spyware och skulle vara försiktig att använda mig av. Använd någon av de mer officiella spyware programmen som Windows Defender, ZoneAlarms spyware eller liknande.
AdAware är väl ett av de största och mest erkända programmen? Svenskt är det dessutom om jag inte minns helt fel…

Ja fast jag har hört att ADWare i gratis versionen är att betrakta som ett spyware. Andra spyware porgram flaggar denna. Den gör nog ingen skada men bara det att du inte kan byta startsida gör ju att den borde bort tycker jag

Ok detta är inte gratisversionen. Men är det ingen som vet hur man gör för att byta startsida?

Finnsdet då ingen inställning i själva AD-Ware programmet som har startsidan konfigurerad?

Google is your friend.
http://www.google.se/search?hl=sv&q=how+to+change+home+page+with+adware&meta= Där hittar du säkert något som kan hjälpa dig.

#6 Google är min svenska vän :-)
Tack jag ska se vad jag hittar där